وبلاگ خبری اطلاعات بروز

تیتر آخرین اطلاعات

وبلاگ خبری اطلاعات بروز

تیتر آخرین اطلاعات

کمربند لاغری ,و گن لاغری شکم و پهلو هات شیپر

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال آب کردن سریع چربی های شکم و پهلوی خود هستید ما به شما استفاده از کمربند لاغری شکم و پهلو هات شیپر را معرفی می کنیم.گن لاغری شکم و پهلو هات شیپر یک محصول بی نظیر جهت تسریع در روند چربی سوزی کمر ، شکم و پخلو ها می باشد که می تواند در آب کردن چربی های این نقاط  کمک بسیار زیادی به شما بکند.

حتما این سوال برای شما پیش آمده که یک کمربند لاغری چگونه می تواند باعث اب کردن چربی های شکم و پهلو شود ؟ در نگاه اول ساید از نظر شما یک کمربند هیچ کارایی  ای نداشته باشد.اما در ادامه نحوه کار کمربند لاغری هات شیپر را باری شما توضح خواهیم داد.

کمربندی لاغری هات شیپر یک محصول بی نظیر می باشد که در شروع استفاده از ان و به محض بستن آن خواهید دید که باعث اعمال فشار و جذب کردن چربی های شکم و پهلو به خود کمربند می شود.پس از چند دقیقه احساس گرما در این نواحی تحت پوشش کمربند می کنید و خواهید دید که این کمربند تا چه حد می تواند میزان تعریق شما را بالا ببرد.

اولین عامل برای از بین بردن چربی ها در بدن عرق کردن است.یعنی تا زمانی که فرد عرق نکند نمی تواند چربی سوزی داشته باشد.زیرا چربی ها خود را بصورت تعریق از بدن خارج می سازند و این همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

اما هات شیپر چگونه باعث ایجاد تعریق و گرم شدن در بدن شما می شود ؟

هات شیپر دارای دو لایه است که لایه بیرونی ان وظیفه جذب رطوبت و عرق حاصل شده از پوشیدن کمربند لاغری را دارد و لایه درونی این کمربند لاغری وظیفه تولید عرق و ایجاد گرما را بعهده دارد.

لایه درونی هات شیپر از چه جنسی است ؟

لایه درونی کمربند لاغری هات شیپر از جنس الیاف نئوتکس می باشد که یک الیاف خاص و نرم از جنس نانو است و می تواند میزان گرما و رطوبت در نواحی تحت پوشش  کمربند لاغری را تا حد زیادی افزایش دهد.

همچنین اطراف کمربند لاغری هات شیپر به گونه ای طراحی شده اند که از ورود هوا به داخل محفظه تماس کمربند با بدن شما جلوگیری شود تا بتوانید به میزان بیشتری عرق کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.