وبلاگ خبری اطلاعات بروز

تیتر آخرین اطلاعات

وبلاگ خبری اطلاعات بروز

تیتر آخرین اطلاعات

ناخن ژله ای

ناخن های زیبا و بلند موجب زیبایی و خوش حالت شدن دستها می شوند. شما خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با تهیه محصول بی نظیر ناخن ژله ای همیشه ناخن های زیبا داشته باشید و بروز و جذاب باشید.

ناخن ژله ای

همه افراد از داشتن ناخن های سالم، زیبا و خوش فرم لذت می برند،اما برای داشتن ناخن های زیبا و سالم باید تمام نکات لازم را بدانیم و رعایت کنیم و مشکلات بسیار دارد.اکثرا وقت و شرایطش را ندارند. اصلا نگران نباشد ما برای شما محصول بی نظیر ناخن ژله ای  را تهیه و در فروشگاه اینترتی آتریسا قرار داده ایم.با ناخن ژله ای کلکسیون زیبایی شما خانم ها تکمیل خواهد شد و همه مجذوب زیبایی دستان شما خواهند شد.

برای کاشت ناخن دیگر نیازی به آرایشگاه و صرف زمان و هزینه ندارید و به راحتی در منزل و در کمترین زمان می توانید بهترین ناخن ها را داشته باشید.

ناخن ژله ای

اگر به دنبال زیبایی دستان خود هستید و می خواهید بدون صرف هزینه و وقت برای رفتن به آرایشگاه،ناخن های زیبا و جذاب داشته باشید هر چه زودتر اقدام به خرید این محصول بی نظیر کنید.شک نکنید که با خرید ناخن ژله ای، دیگران را مجذوب زیبایی خود می کنید و همیشه منحصر به فرد هستید.

طرز استفاده:

به راحتی و بدون نیاز به چسب ناخن می توانید ناخن ژله ای را روی ناخن های خود قرار دهید و چند دقیقه با سشوار روی آن بگیرید تا محکم شود.و به دستان شما زیبایی ببخشد.

همه خانم ها طرفدار زیبایی هستند و دوست دارند همیشه زیبا و جذاب باشند.این نکته را نباید فراموش کرد که در زیبایی باید به همه جزئیات توجه داشت و آخرین چیزی که در زیبایی خانم ها بسیار مهم می باشد ناخن های زیبا و مرتب می باشد،پس اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که در زیبایی خود به همه جزئیات توجه دارید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که دستهایتان با ناخن های سالم،زیبا و خوش فرم  بسیار زیباتر و جذاب تر می شود و زیبایی شما را کامل تر میکند.

ناخن ژله ای

اگر شما هم از اینکه جنس ناخن هایتان سست بوده و دیر به دیر بلند می شوند و بعد از بلند شدن میشکند ناراحت هستید،ما با معرفی محصول بی نظیر و شگفت انگیز ناخن ژله ای مشکل شما را حل کرده ایم.

ناخن ژله ای

استفاده از چسب ناخن باعث آسیب رساندن به ناخن ها می شود، اما با ناخن ژله ای به راحتی و بدون استفاده از چسب فقط با گرم کردن با سشوار، ناخن های شما محکم می شود و شما نیاز به هیچ گونه مهارت و تخصصی برای زیبا کردن ناخن هایتان ندارید به راحتی و بدون رفتن به آرایشگاه بهترین ناخن ها را داشته باشید.

فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر با خرید محصول بی نظیر ناخن ژله ای،همیشه ناخن های خوش فرم و زیبا داشته باشید و همیشه متمایز باشید.

محصولات مرتبط برچسب طراحی خط چشم

 

برچسب طراحی خط چشم

خط چشم زیبا و حرفه ای، چشم های شما را بسیار زیباتر و جذاب تر می کند و فرم و حالت بسیار زیبایی به آن می دهد.خانم ها دوست دارنذ برای جذاب تر شدن چشم هایشان از خظ چشم استفاده کنند.

اگر در کشیدن خط چشم زیبا و حرفه ای، به مشکل می خورید و در قرینه سازی و متعادل سازی خط چشم مشکل دارید و دلتان می خواهد همیشه مثل یک آرایشگر حرفه ای خط چشم بکشید تا چشمانی جذاب و گیرا داشته باشید،ما برای شما یک محصول شگفت انگیز و بی نظیر برچسب طراحی خط چشم را در نظر گرفته ایم.

خط چشم

با تهیه این محصول فوق العاده شگفت انگیز و بی نظیر، می توانید با هزینه ای بسیار ناچیز و در کوتاهترین زمان مثل یک آرایشگر حرفه ای خط چشم بکشید و چشمانی بسیار زیبا و جذاب ذاشته باشید و لذت ببرید.

خط چشم

با تهیه این محصول ارزشمند دیگر نیازی به یادگیری طراحی خط چشم ندارید و تنها در چند دقیقه می توانید زیباترین و حرفه ای ترین خظ چشم را بکشید و زیبایی چشمان خود را چنذین برابر کنید و شاهد چشم های بسیار جذاب خود باشید.

در هر بسته برچسب طراحی خط چشم ۴ طرح مختلف وجود دارد

با تهیه این محصول ارزشمند و بی نظیر می توانید تاتوهای بسیار زیبا را به صورت موقت و چند روزه،با سرعت عمل بالا و بدون درد و عوارض و همچنین ضد آب داشته باشید.

طرز استفاده از برچسب طراحی خط چشم

ابتدا هر مدل خط چشمی که مورد پسندتان می باشد را از بین چهار مدل که داخل این محصول وجود دارد انتخاب کنید و سپس مدل مورد نظر خود را برش دهید و برچسب روی آن را بردارید و با دقت پشت چشمان خود بچسبانید.

به همین راحتی می توانید چشمان خود را به زیباترین و جذاب ترین مدل آرایش کنید و زیباترین چهره را داشته باشد.خط چشم

آموزش پاک کردن خط چشم

برای پاک کردن تاتو می توانید از شیر پاک کن استفاده کنید، به این صورت که مقداری از شیر پاک کن را روی سطح پوست بمالید و بعد از ۱۰ ثانیه به آرامی طرح را از روی پوست پاک نمایید و این مراحل را تا زمانیکه طرح از روی پوستتان کامل پاک نشده، تکرار کنید.

 با این ابزار بی نظیر تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای می شوید چشمانی جذاب و زیبا خواهید داشت

با هزینه بسیار ناچیز و در منزل خط چشم حرفه ای بکشید با خط چشم حرفه ای متمایز باشید

در عرض چند دقیقه بهترین و زیباترین خط چشم را بکشید تاتو بسیار زیبا و چند روزه داشته باشید

بدون نیاز به یادگیری طراحی،مثل آرایشگر حرفه ای خط چشم بکشید مناسب برای تمام خانم های با سلیقه و شیک

محصولات مرتبط ناخن ژله ای

فروش انواع کامپیوتر کارکرده و کیس دست دوم

مشخصات سیستم های کامپیوتری و کیس دست دوم

cpu:intel core 2 duo 7300 4MB cache 7lga 775

Ram 4 GB DDR3

Hdd 160 GB – 250 GB

پورتهای پشت دستگاه :

ورودی و خروجی صدا

۶ عدد پورت USB

پورت شبکه LAN 10/100

پورت VGA

ps2 mouse & keyboard

پورتهای جلوی دستگاه :

۴ عدد پورت usb

ورودی و خروجی صدا

DVD R/W

مشخصات فنی : دارای مادربرد اصلی HP چیپست اینتل

 

کیس دست دوم

 

ابعاد کوچک و کم جا و استفاده از سخت افزار های استاندارد و قابل ارتقا

کیس دست دومتصاویر کامپیوتر دست دوم hp

 

کیس دست دوم

 

کیس دست دوم نمای پشت دستگاهکیس دست دومکامپیوتر استوک HP دارای مادر برد قدرتمند و سیستم تغذیه بهینه شده و کم مصرف می باشد که مناسب کاربری اداری و آموزشی می باشد.از مهمترین ویژگی های این محصول قیمت بسیار مناسب آن در مقابل کامپیوتر های خانگی و همچنین ابعاد بسیار کوچکتر ظاهر بسیار زیبا ، کاربری آسانتر و FULL PORT بودن آن می باشد.

دارای ۱۰ پورت USB با سرعت بالا که هیچ تداخلی را در استفاده همزمان از دسگاه های USB برای شما بوجود نمی آورد.

مناسب برای استفاده اداری و استفاده در کلاس هوشمند به منظور ارائه محتوای آموزشی و اتصال به ویدئو پروژکتور و برد هوشمند